×
Děkujeme za váš zájem, co nejdříve se vám ozveme.
×
Formulář se bohužel nepodařilo odeslat, prosím zkuste to znovu později.
hlavní foto

Informační systém
pro terénní služby.
Sběr dat z terénu.

Seznamte se s vaším novým týmovým asistentem

Vaši lidé pracují v terénu a málokdy se sejdou na pobočce. Sdílení dat je tedy náročné, o to víc je potřeba mít vše v pořádku.

Seznamte se s vaším novým týmovým asistentem Orion. Díky moderním technologiím umí i v terénu sbírat od lidí potřebné informace, které se pak na pobočce jednoduše centralizují do společného systému. Můžete tak mít jistotu, že vaše dokumentace je vedena legislativně správně a efektivně. 

Chci poptat

Jaké jsou další výhody?

Získáte dokonalý přehled o chodu celé organizace

Získáte automaticky generované statistiky o chodu celé organizace, o využívání informačního systému nebo o práci vašich lidí.

Jeden systém pro všechny

Každý ve vašem týmu získá speciálně vymyšlené nástroje a technické vychytávky, které mu pomohou zjednodušit a zpříjemnit práci.

Zvýšíte efektivitu

Vaši lidé budou pracovat maximálně efektivně, protože automatické a často se opakující operace za ně udělá systém sám.

Bude o vás pečováno

Nejen že vaše lidi naučíme se systémem pracovat, ale ještě se s námi budou moct neustále vzdělávat. Samozřejmě, naši konzultanti jsou připraveni pomoci.

Chcete vědět víc?
Přijedeme, předvedeme...

S našim řešením lze evidovat klienty, plánovat trasy i směny, zaznamenávat realizace péče, pořizovat i vykazovat zdravotní výkony a mnoho dalších úkonů, které jsou ve vašem oboru každodenním chlebem. Nástroje jsou jednoduché, přehledné a perfektně provázané, takže pracovat s nimi je opravdu radost.

Co všechno zvládnete s naším řešením

IS Orion je souborem nástrojů, které jsou speciálně vyvinuté pro různé pracovní pozice v terénních službách. Všichni vaši lidé dostanou nejmodernější nástroje a technické vychytávky, které jim pomohou zvládat svoji práci efektivněji, pohodlně a s úsměvem. 

Sociální část

Kompletní evidence klientů. Možnost zařadit klienta do více registrovaných služeb a zároveň sdílet společné informace...

Zdravotní část

Zdravotní část umožňuje vést si kompletní evidenci klientů. Obsahuje evidenci lékařů a mnoho dalšího...

Zaměstnanci

Kompletní evidence zaměstnanců. Možnost plánovat služby v směnném/nepřetržitém provozu s návazností na zpracování a vyhodnocení docházky...

Manažerská část

Statistické výstupy, vykazování statistických dat na MPSV. Informace o stavu, provozu a ekonomice organizace z dat, která se vedou v informačním systému...

Jak s námi fungují konkrétní lidé

Přečtěte si, co nejvíce oceňují lidé, kteří jsou ve stejné nebo podobné roli jako vy.

Jste ve vedoucí pozici?

Všechny informace okamžitě dohledáte na jednom místě, takže předejdete nepříjemným situacím a sporům. Budete mít jistotu, že každý ve vašem týmu a na všech pracovištích vede svoji dokumentaci správně - bez výmluv, proč to nejde. Slovo "informační systém" konečně dostane svůj význam, protože v něm najdete opravdu všechny informace. Navíc ušetříte za papíry, správu dat a snížíte zátěž na pracovníky.

Technické vychytávky pro vás

Pečujete o klienty?

Budete vždy přesně vědět, co, kdy a u kterého klienta máte provést a provedenou intervenci rovnou můžete v počítači potvrdit. Zbavíte se zbytečného papírování, administrativy a zmatků se sdílením aktuálních informací o klientech s kolegy. Od teď si můžete být jisti, že jste vše provedli a zadali správně, bez chyb. K dispozici budete mít nejmodernější technické vychytávky, které vám ještě více usnadní práci.

Technické vychytávky pro vás